Pozycjonowanie stron WWW

Pozycjonowanie to najkorzystniejsza reklama

Niezależnie od branży, naturalne pozycjonowanie strony internetowej wygrywa z każdą inną formą reklamy w kategorii cena/jakość.


O pozycjonowaniu


Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu wyświetlenie danej strony na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce internetowej (Google) po wpisaniu przez internautę strategicznej frazy.

Fraza to wyraz lub kilka wyrazów, które potencjalni klienci wpisują w Google w celu znalezienia oferty danej firmy.

Pozycjonowanie dzieli się na:

  • naturalne pozycjonowanie – najkorzystniejsze pod względem cena/jakość. Są to wyniki wyszukiwania NIE opatrzone napisem „Reklama“. Płatności naliczane są miesięcznie i zależą od wyników oraz konkurencyjności frazy. Koszt za kliknięcie jest kilkukrotnie tańszy niż w przypadku płatnych linków.

  • płatne linki, czyli AdWords – strona wyświetla się na szczycie wyników, ale tylko do czasu wyczerpania określonego budżetu na kampanię reklamową. Każde kliknięcie, również te, których dokonują różnego rodzaju spamerzy lub konkurencja, kosztuje od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych. Pomimo dużych wad w stosunku do naturalnego pozycjonowania, kampania AdWrods jest często korzystna. Dzięki płatnym linkom strona wyświetla się również w serwisach internetowych, na marginesie koresponedencji e-mail itp. docierając do bardzo precyzyjnego targetu.


SEO/SEF

POZYCJONOWANIE


Koszt pozycjonowania naturalnego zależy od wyszukiwalności i konkurencyjności fraz, jak na poniższej tabeli. Opłata naliczana jest dopiero od momentu, gdy Twoje strona pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google po wpisaniu określonej frazy.

Przy zleceniu ponad 10 fraz udzielamy rabatu 20%.

Po osiągnięciu TOP3, czyli jednej z 3 pierwszych pozycji na liście wyników, pozycjonowanie można wstrzymać na czas od kilku do kilkunastu miesięcy, a strona będzie wciąż wysoko się unosić nie generując żadnych opłat.

Nie wiążemy klienta umową czasową (zazwyczaj od 12 do 24 miesięcy u konkurencji). Przed pozycjonowaniem wymagamy kaucję 1000 zł netto, z której pobierane są środki na pozycjonowanie oraz 250 zł netto opłaty aktywacyjnej.

Wyszukiwalność

wg Google

  • 0-100 wyszukiwań
  • 101-300 wyszukiwań
  • 301-500 wyszukiwań
  • 501-1000 wyszukiwań
  • 1001-2000 wyszukiwań
  • 2001-4000 wyszukiwań
  • >4000 wyszukiwań

Cena

za pozycje poza TOP10

  • 0 PLN
  • 0 PLN
  • 0 PLN
  • 0 PLN
  • 0 PLN
  • 0 PLN
  • 0 PLN

Cena

za pozycje 7-10

  • 29 PLN
  • 39 PLN
  • 49 PLN
  • 69 PLN
  • 99 PLN
  • 129 PLN
  • indywidualnie

Cena

za pozycje 4-6

  • 39 PLN
  • 49 PLN
  • 59 PLN
  • 89 PLN
  • 129 PLN
  • 149 PLN
  • indywidualnie

Cena

za pozycje 1-3

  • 49 PLN
  • 59 PLN
  • 69 PLN
  • 109 PLN
  • 149 PLN
  • 169 PLN
  • indywidualnie

Pozycjonujemy we wszystkich wyszukiwarkach


Płatne linki (np. Google AdWords)

Na czym to polega?

Płatne linki to forma pozycjonowania polegającą na wykupieniu najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Koszt

Koszt uruchomienia kampanii reklamowej AdWords wynosi 250 zł netto. Pozostałe opłaty zgodnie z cennikiem Google. Należy określić miesięczny limit kosztu kampanii i kwota ta będzie pobierana co miesiąc z konta klienta przez Google. Kampanię można w każdej chwili wstrzymać. Wznowienie kampanii nic nie kosztuje.

Zalety

Dzięki płatnym linkom Twoja strona może pojawić się natychmiast na szczycie wyników wyszukiwania Google.

Wady

Wysoki koszt w porównaniu do naturalnego pozycjonowania, mniejszy prestiż, zależność od Google i duża konkurencja. Pomimo to warto korzystać z tej formy reklamy, ale nic nie zastąpi pozycjonowania naturalnego.


Zagrożenia związane z pozycjonowaniem

Nielegalne praktyki

Działania niezgodne z regulaminem Google oferowane są przez różne firmy, które w ofercie zapewniają o legalności swoich działań. Piraccy pozycjonerzy łamią regulamin Google oszukując swoich klientów i narażając ich na straty. Google surowo karze takie praktyki i może wyrzucić stronę bezpowrotnie z wyników wyszukiwania, co jest równoznaczne z utratą domeny. Aby uniknąć takich nieprzyjemności, należy korzystać wyłącznie z usług certyfikowanych firm.

Awarie serwera

Pozycjonowanie to żmudny proces, który przynosi owoc po długim czasie. Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływ ma wiele czynników, m. in. dostępność strony. Konkurencja może wyprzedzić nas na długie miesiące, a nawet lata tylko ze względu na to, że strona przestanie działać na kilkanaście godzin.

Awarie się zdarzają. Aby uniknąć rozproszenia odpowiedzialności i ułatwić skoordynowanie działań pozycjonerów, operatora serwera i wykonawcy strony, wszystkie te usługi warto mieć w jednej firmie. U nas jest to możliwe.

Zamów bezpłatną, szczegółową, indywidualną ofertę na pozycjonowanie!

Wprowadź adres swojej strony internetowej oraz e-mail, a przeprowadzimy gruntowną analizę, po której przedstawimy Ci indywidualną ofertę zawierającą listę proponowanych słów kluczowych i koszt.